Reactietermijnen
Bij contact met ons bedrijf vinden we het belangrijk dat u vooraf weet binnen welke termijn u onze reactie mag wachten. Wij hanteren in onderstaande gevallen een eerste reactietermijn van 10 werkdagen*:
- Het reageren op informatieverzoeken over bestaande en nieuwe verzekeringen;
- Het accepteren van nieuwe verzekeringen en het wijzigen en opzeggen van bestaande verzekeringen;
- Het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals de afgifte van polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen);
- Schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen.
Wij informeren u tijdig als het niet lukt om u binnen de termijn een eerste reactie te geven. Hierbij geven we aan binnen welke termijn u wel een reactie van ons zal ontvangen. Hoort u niets van ons? Dan vragen wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen, zo kunnen we vaststellen of uw bericht ons in goede orde heeft bereikt.
* De reactietermijnen gelden niet voor de totale doorlooptijd van processen, maar alleen voor het eerste – inhoudelijke – antwoord aan u. Als wij u om aanvullende gegevens vragen en u hierop reageert, dan gaat de reactietermijn opnieuw in vanaf de datum waarop wij uw reactie hebben ontvangen.